03.03.15

Єва: балачки

***
Скаржилась мені, що вже декілька днів Бабуся їй нічого не купляє - ні іграшок, ні Кіндера-сюрпиза. А Тато не купив телескоп. Бабуся суфлює, що телескоп для маленьких.
Я ж пояснюю, що їй купляють все, що вана захоче тому, що її дуже люблять, але не можна вимагати подарунки. І що телескопи бувають як для маленьких так і для дорослих.
Мене зразу здали Бабусі, передавши останню думку про дорослі телескопи.

***
В дитсадку в неї проблеми з спілкуванням (як я зрозуміла). Все полягає у тому, що вона кожен день бере собі нову іграшку з дому, а ввечері її додому забирає. Тож, коли її просять дати ляльку, то вона не може її віддати, бо вона у неї вона одна єдина.
Було вирішено, що завтра вона візьме 3 іграшки. 
Я питаю: "Бабуся тобі дозволить 3 іграшки взяти з собою?"
Вона відповідає: "Бабуся мені зараз уже дозволяє"

***
Попросила дитина розказати їй казку по телефону. Я ще ніколи не відповідала на таку кількість уточнювальних питань. Відчула себе лектором.
А на саму кульмінацію зв'язок обривався і я не змогла додзвонитися знов.

Пишу смс:
Єва, Білосніжку розчарував принц і вона відкрила очі.

Перш ніж відправляти сиджу і думаю: А що такого він зробив, що її розчарував!?). 

Переписала текст: З Білосніжки принц зняв чари. 



Немає коментарів:

Дописати коментар