17.03.15

Життя online. День 4

Досьє.
Формат: Від першої особи, думки з ранку, вдень та ввечері.
Мета: Удосконалення навичок спостереження, письма, відчуття світу, аналіз думок та почуттів людей.

Ранок.  
Почався день приємно - їхала зі своєю колегою, з якою цікаво потеревенити. Люблю коли тобі з кимось по дорозі, тоді швидко проходить час. 
На роботі на мене навалились найбільш нестандартні дзвінки за останні два тижні. Так мене носило весь ранок з запитаннями до колег. 

День. 
Нічого конкретного про день сказати не можу. Намагалась нікуди не виходити, щоб зекономити трохи часу Not Ready. Після роботи привела себе до ладу і мусила піти в Speak up, щоб пройти пару уроків мультимедіа. 
Проте на зупинці вирішила зіграти в лотерею. До мого дому ходять дві маршрутки, одна коштує 3,50 грн., інша 5 грн. Щоб добратися до офісу Speak up необхідно змінити два різновида транспорту, але найдешевше спочатку проїхатись на тролейбусі. Першим прийшов не тролейбус, а маршрутне таксі за 3,50 грн. і я поїхала додому. 

Вечір.
Зайшла в магазин АТБ щоб подивитись щось цікаве. Знайшла пісний майонез лімітованої версії від ТМ Торчин. Дуже зручна невелика упаковка 190 грам за 4 з чимось гривні. ТМ Чумак, в свою чергу, написала на упаковці пісного майонезу "Без консервантів". Цікаво, як вони обійшлись без яєць та консервантів. Кожен раз засмучуюсь, коли підіймається ціна на повітряний солодкий рис. Цього разу вже не взяла його до продуктової корзини. 
Вдома заховала надто теплі або зайві речі в шафу - стало комфортніше брати одяг. Перед сном додивилась фільм 1968 року "Странная парочка" по однойменній п'єсі Ніла Саймона. Гарна кінокомедія, чудова гра акторів, цікавий сюжет - тільки позитивно можу відізватися про цю картину. До речі, в 2015 році вийшов ремейк цього фільму у вигляді серіалу З Метью Перрі. Але поки що я не хочу дивитися нову варіацію. Заснула я під наступний фільм "Моя жизнь без меня" 2002 року. Вдала драма, але спати я хотіла більше ніж дивитися фільм. 


  

Немає коментарів:

Дописати коментар