18.03.15

Життя online. День 5

Досьє.
Формат: Від першої особи, думки з ранку, вдень та ввечері.
Мета: Удосконалення навичок спостереження, письма, відчуття світу, аналіз думок та почуттів людей.

Ранок. 
Наснилось, що я купила залізничні білети на 4 число, а можна було взяти на 3, як це зробила мати мого +1. І от стою я і вислуховую від свого хлопця докори за свою неуважність. Це, мабуть, мені нагадування за справу, що я маю закінчити для його матері. 
Піщанки навалили із сіна, тирси та вати гору, з якої їм зручно все вивалювати назовні. Дуже люблять, коли їх годують з рук чищеним насінням соняшника. Дивно, що вони зовсім його не їдять з миски.
День. 
Дала можливість собі поспати вдень. Досі не розумію, чого в дитинстві я не любила вкладатися в ліжко за-світло. Вся суть у швидкому відновлені сил та можливості побачити якийсь цікавий сон. Далі прийшлось на швидкоруч збиратися, мити посуд, шукати ключі, але на роботу я встигла.
Вечір.
Він почався несподівано рано - вже о 16-00 в телефону трубку я чула слова "Добрий вечір". Чогось саме сьогодні, серед післяобідньої метушні я відчула, що якби я звільнилась, то я би сумувала за цією атмосферою і мені не вистачало би людей, які тут працюють. До кінця робочої зміни ще далеко. Я ще спробую редагувати духовну статтю, що написала одна мудра жінка. 
За вечір трапилось дві речі, що круто змінили мої плани:
1. Я з'їла половину, мабуть, зіпсованої кабачкової ікри і була вимушена засунути два пальця в рот, а потім напитися води і знову повторити процедуру, бо це ефективніше Сорбекса помагає від отруєння. В цей момент зрозуміла як прекрасно влаштоване наше тіло - само себе лікує.
2. Мій любий сказав, що нас запрошено в неділю у сауну і він забороняє просить мене обмежитись у їжі до одного прийому в день основної страви, та залишок дня харчуватись лише фруктами та овочами.




Немає коментарів:

Дописати коментар