21.03.15

Життя online. День 7

Досьє.
Формат: Від першої особи, думки з ранку, вдень та ввечері.
Мета: Удосконалення навичок спостереження, письма, відчуття світу, аналіз думок та почуттів людей.

Ранок.
Круговорот абонентів по контакт центрі. Як воно так виходить, що ті хто скаржились мені пару днів тому знову попадають на мене і кажуть, що їм ніхто не подзвонив!?
Ранок видався дуже важким.

День.
Вдень, я як і всі, була дуже схвильована сонячним затемненням. Але через те, що в мене не було спецлінз чи навіть темних окуляр, мої відео трохи сіруватого неба не вражали і я відкрила пряму трансляцію.   
Коментатори звісно говорили на англійській мові, але через те що я паралельно ще й працювала, я змогла почути лише такі фрази: це дивовижне видовище, унікальна подія, ми дуже хочемо щоб якомога більше людей це подивилось.






Тут вони объявили, що почався відлік на закінчення цього явища:




Вечір відзначився подією, що заставила мене взяти до рук пензлика і розмалювати декілька оголошень.

Доходячи до дому бачу жінку, яка курить. За 20 сантиметрів до загального смітника вона викидає бичок на землю. Трохи повагавшись я її догнала і в нас виник такий міні діалог:

- Добрий вечір. Вибачте, що турбую, але хочу запитати. Ви йшли біла сміттєвого бачка, чого ви викинули бичок на землю?!
- Я так захотіла, - отримала я відповідь і мене наче кип'ятком обдали. 



Немає коментарів:

Дописати коментар