16.03.15

Життя online. День 3

Досьє.
Формат: Від першої особи, думки з ранку, вдень та ввечері.
Мета: Удосконалення навичок спостереження, письма, відчуття світу, аналіз думок та почуттів людей.

Початок дня розпочався з різноманітних, цікавих та нелогічних снів. Снились навіть герметичні роботи. Потім я забігла на пошту за рекомендованим листом,що прийшов на моє ім'я. Виявилось, що це рекомендована реклама-знижка пива від Сільпо. Мабуть я чогось не розумію в цьому житті, але мені не сподобалось такий вид зв'язку. 
Вдень я нарешті потрапила в крісло стоматолога і він заклав в мій зуб лікувальний розчин. До початку зміни в мене лишалось менше ніж 3 години, тож  я багато ходила, заощадивши гроші проїзді в маршрутці та трамваї. Зрозуміла, що гарні ідеї приходять на думку під час прогулянки на самоті. 
5 годин на роботі проминули просто як вітер. Запам'яталась лише одна розмова на 20 хвилин, люблю коли мені диктують скаргу). 







Немає коментарів:

Дописати коментар