20.02.15

Мене звалив грип...

Безжалісний і безпощадний грип за три дні зробив своє діло. При чому перші два дні в мене просто поступово збільшувався біль у горлі. На третій день піднялась температура до 37 градусів за Цельсієм, зараз я сморкаюсь і відхаркую мокроту, слизова оболонка горла і носа потерпає від болі і набряку. Це жахливо. Я не хочу хворіти!
Добре, що сьогодні в мене вихідний, на завтра я взяла відгул, бо на роботі в мене повно вагітних колег. 
Я лікуюсь усіма відомими мені методи лікування (перелік послідовний за 4 дні):


  • Чай з калини;
  • Калина з чаєм;
  • Смоктальні таблетки від болі в горлі;
  • Декатилен 1 таблетка;
  • Таблетка Парацетамола + напій на основі парацетомолу з калиною (бо без неї гидко пити);
  • Забризкувала горло розчином для лікування болі в голі;
  • Полоскання горла розчином з води, соди, солі і каплі йоду;
  • Глінтвейн;
  • Нош-па від головного болю;
  • Мазь Доктор Мом на грудну клітку і спину;
  • Мазь у носа;
  • Відхаркувальна таблетка Амбраксолу;
  • Нокспрей у ніс;
  • Ложка Пертусину.
Список буде продовжуватись, щось із цього має допомогти...  




Мені цікаво, а цей чувак не хворіє?
21.02.2015
Вночі було дуже холодно, накрила себе ще 2-ма пледами. Встала о 6 ранку від температури 37,9 по Цельсію, сухості рота і жару.  Напилась таблеток, випила антигрипозний чай і какао, звільнилась від шмарклів. Як на зло в мене почало боліти вухо, коли я сморкаюсь.
Я сіла слухати аудіокнигу, бо спати не могла. Десь о 8 ранку мій +1 згодився піти за гідрокарботаною водою, в ларьку він купив мені Поляну Квасову 8.  Після води мені стало трохи легше.
Я вже пів дня сплю, замазала своє вухо оливковою олією і сиджу в шерстяній хустці. От так я хворію...
22.02.2015
Оливкова олія таки допомогла. Вухо не боліло вже до вечора. Перед сном вимушена була випити комбінацію таблеток: Асперин і Анальгін. Такий хід завжди збиває температуру тіла. А за минулий день температура нижче 37 не знижувалась, збивала температуру, коли вона досягла позначки 38,3 за Цельсієм.
Зараз мені краще, я нормально спала, снилось мені візуалізація гри 2048, збирала квадратики з простору і додавала їх. Вася сказав, що це круто. А я дуже боялась програти.
Сьогодні навіть була на дворі, ходили за фізичною картою світу. В нашій шикарній савдепівскій книгарні, де наче не мінялись ціни, купили останню фізичну карту світу за 10 гривень, через те, що її трохи потріпало часом і водою з білої сторони. На вулиці гарно.
Не знаю, що робити завтра. В мене є вибір, або йти з шмарклями на роботу, або до лікаря. 
23.02.2015
Температура зранку була в нормі. Насилу потрапила до лікаря. Цілу годину чекала у черзі, коли зайшла - повідомили, що мені поміняли лікаря. Але дали підказку звернутися до відділу довідки і взяти талон до чергового лікаря. Там мене оглянули: знайшли рихле червоне горло, хрипи (коли я не прокашляюсь), виписали лікарняний до завтра і сказали прийти до свого лікаря в правильний час.
По дорозі назад я оминула громадський транспорт і, взявши в магазині савойську капусту, моркву і синю ручку для письма, пішла пішки додому. Мені зараз потрібні вітаміни, до того ж я вирішила притримуватись Великого посту. 
Я вибрала саме савойській капусту, через те, що в ній є такі потрібні моїм зубам речовини в 100 гр. продукту:
Калій - 230 мг
Кальцій - 35 мг
Магній - 28 мг
Натрій - 28 мг
Фосфор - 42 мг
Вітамін А (бета-каротин) - 0,6 мг
Вітамін В1 (тіамін) - 0,07 мг
Вітамін В2 (рибофлавін) - 0,03 мг
Ніацин (вітамін В3 або вітамін РР) - 0,3 мг
Вітамін В5 (пантотенова кислота) - 0,187 мг
Вітамін В6 (піридоксин) - 0.19 мг
Фолієва кислота (вітамін В9) - 80 мкг
Вітамін С (аскорбінова кислота) - 31 мг
Вітамін Е (токоферол) - 0.17 мг
Вітамін К (філохінон) - 68,8 мкг



Немає коментарів:

Дописати коментар