19.03.15

Життя online. День 6

Досьє.
Формат: Від першої особи, думки з ранку, вдень та ввечері.
Мета: Удосконалення навичок спостереження, письма, відчуття світу, аналіз думок та почуттів людей.

Ранок.
Я сьогодні пізно лягла, тож встала пом'ятою. Ранком наснилось, що мене призначили медсестрою в школу. Потім знайшла в мене якусь невиліковну хворобу і я консультувалась з лікарем в його кабінеті. Після пробудження намагалась доспати декілька хвилин вдома на кушетці та на робочому столі в офісі. Моя свідомість вже майже не протестує проти необхідності мислити. 
По дорозі на роботу, в маршрутці слухала люксичну аудіокнигу "Психологія впливу" Роберта Чалдіні, що нещодавно частково скачала. Дуже рекомендую її буквально всім охочим, бо книга вельми цікава і корисна для розуміння поведінки людини. 

День.
Був дуже насиченим на дзвінки. Намагалась нічого зайвого не їсти. Обідала морською капустою.

Вечір.
Під кінець зміни я побачила об'яву про набір масовки на передачу Все буде добре, вони навіть пропонували винагороду у 50 грн. То ж зідзвонившись з адміністратором, я вирішила прихопити маму і піти на 3 години в один із павільйонів каналу СТБ. Але погано розрахувала час і не встигла на зйомку, а мама не схотіла йти без мене. Будучи вже на Шулявці я зайшла в один із магазинів одягу і підібрала собі чорні прямі брюки більш менш класичного крою. Чорні кеди під них мені купити не дозволив мій +1 словами: "Тобі ж не 15 років". Але завдяки допомозі моєї подруги я замовила собі трохи інші кеди в два рази дешевше, легші на вид і з схваленням мого буркуна.
В супермаркеті Сільпо набралася коренів. Якраз в цей день там була прийнятна ціна на корінь пастернаку (20-00 грн./кг) та корінь петрушки (20 грн./кг), корінь топінамбуру, корінь імбирю. Стою така біля вагів з цим всім, до мене підходить жінка і питає:
- А що ви будете зі всім цим робити, зілля варити!?
- Ні, смажити і їсти.


Немає коментарів:

Дописати коментар