17.09.14

Балачки. Коли вона спить...


***
Вона сидить за столом, друкує. Він проходить надважливу місію в грі.
- Аптечку ще не дають! - чує вона слова в нікуди.
- Може б ми фільм подивились? - питає вона.
- Ти розумієш в мене можливо ще не було такої важливої місії, як ось ця.
Через декілька хвилин.
- Можливо ти будеш какао замість аптечки?
- О! Давай. Якщо б ти цю чашку ще помила, - простягає їй чашку від пива, - то ти була в взагалі неймовірною!
- Неймовірною!? Ну добре, ти вмієш вговорити, - погоджується вона і забираєш кружку.

***
- Ти пройшов цю місію?
- Так!
- Тоді давай подивимось якийсь гарний фільм! Ти вже придумав який? - наполягає вона.
- Так вибрав - “Сліпий лисого стриже, та машинка не бере”.
- Ти знущаєшся з мене? - не розуміє вона.
- Та чого?! Такий гарний фільм!

***
Через декілька хвилин. 
- Ну то дай мені викласти в інтернет статті. Дай мені зафіксувати інформацію! - вимагає вона.
- Там фіксуй! - вказує на місце де вона друкувала.
- Але я хочу в Інтернеті зафіксувати! Чи давай подивимось фільм!
- Чуєш, треба шукати якийсь ультиматум! - просвітлює його.
- Ультиматум? Може компроміс?

Обидва сміються.  

Немає коментарів:

Дописати коментар