28.09.14

Подорож в Івано-Франківську область. 4 День. Хрещення і святкування.




 Від цього дня в мене ціла армія кумів. Ці мої думки навіть священник перехопив з моїх думок. Церемонія пройшла невимушено. Священник, дуже охайний і гарний бородатий чоловік, оголосив всім, що хрестити дитину, означає обіцяти допомагати морально, духовно і фінансово. Так як народити дитину дуже велика відповідальність, батьки Івана хочуть розділити цю відповідальність з хрещеними. Ніхто не відмовився від обов'язків. Кожен з нас також пообіцяв молитвою відректись від диявола. А також пообіцяли читати Євангеліє, молитися за хрещеника, приходити на служби, причастя і причащати малого.
Тепер я розумію, чому православ'я досить популярна віра.
Далі був бенкет, його трохи треба було почекати. Поки чекали, складали красиво серветки.








 Трохи сиділа з малим в цей день. Хоч це було і не обов'язково, але це було єдиним прикриттям від моїх численних кумів, які намагались мене пригостити чимось алкогольним. Заснула пізно, під гучний спів українських пісень, що лунав з сусідньої кімнати.



Далі буде...
Назад...

Немає коментарів:

Дописати коментар