11.09.14

Коли вона спить...

Найцікавіше відбувається вночі...


***

- Ну як спалось? - питає вона.
- Добре, - відповідає він.
- Я себе добре поводила вночі? 
- Ну як тобі сказати, ти взяла мою ковдру вечором, а я взяв твою ковдру...
- І? - Питається вона.
- Ну, і ти забрала в мене ковдру посеред ночі.
- І що ти робив? - В шоці питає вона.
- Мерз - відповідає він.

***

- Ну як спалось? - питає вона.
- Добре, - відповідає він.
- Я не ворочалась уві сні?
- Та ні, ти пів ночі виштовхувала мене з ліжка, - посміхається він.
- І що ти робив?
- Виштовхував тебе назад, - всміхається він.

***

- Подивись! Ми з тобою однаково спимо! - радісно виголошує вона, вказуючи на зім'яте простирадло на ліжку з обох сторін.
- То все ти винна! - зазначає він.
- Це як так? - збентежена вона.
- Ось так, твоя голова на подушці з твого боку, а ноги і попа на моєму боці все мнуть. 


Далі буде... 




Немає коментарів:

Дописати коментар