10.09.14

Якщо багато часу проводиш на роботі...

Ще в дитинстві, коли я вчилась у школі нам казали вчителі, що дуже важливо правильно вибрати спеціальність, тому що на роботі людина проводить більшість свого часу.Пройшли роки і розумію як вони були праві.
Я працюю в контакт-центрі оператором на телефоні. В середньому в мене зміна триває до 10 годин. Але деколи я працюю з 8 ранку і до 8 вечора.З цього приводу хочу зафіксувати деякі моменти.

В останню годину 12-годинної зміни мені не вистачає халату, пухнастих капців та гарячої кружки какао. 

В маленькі перекуси на роботі, що перериваються на вхідний дзвінок я почуваю себе:
або як лелека, що годує свою малечу,
або як хом'як,що живе з повним ротом їжі.
  
Деколи я почуваю себе на роботі безпечно, як у надійному замку.


А інколи таке відчуття, що я в казці "Аліса в країні Чудес" і мушу фарбувати троянди червоною фарбою. 


Далі буде...

To be continued...



Немає коментарів:

Дописати коментар