13.04.15

Великдень. Мої фото з нашого щорічного пікніку

Курка смажена на грилі

Подивилася відео про 11 варіантів маринадів для шашлику з курячого філе.
Вибрала один із маринадів для курячих стегенеців із Айрану + томатний сік. Приємною скоринкою курка взялася буквально через 10 хвилин смаження. Спочатку порізала цибулю, посолила і залишила на 10 хвилин щоб цибуля пустила сік. Потім в цибулю додала порізані стегенця і залила Айраном і томатним соком. На 2 кг. курячого м'яса пішло трохи більше стакану Айрану і півтора стакани томатного соку. Через 2 години маринування ми злили рідину і засипала м'ясо сумішшю для курки, сушений часником, 3 грамами сушеного базиліку, свіжозмеленим чорним перцем і додала ще трохи солі



Мій гарний бутерброд і іграшки моєї племінниці
Трава прикольний має вигляд якщо її фоткати через призму вогню =)


Прихована реклама торгових марок. Чесно скажу, я купую кетчупи і майонези ТМ Чумак)). Ось знайшла незвичний жовтий кетчуп їх виробництва



В мене дуже гарна тарілка з жовтим і червоним гострим кетчупами =)




Треба було додати жару перш ніж жарити шашлик-машлик

Гуляли по лісу, дуже просила мене сфоткати...




Мої нові кеди =)

Немає коментарів:

Дописати коментар