21.01.15

Фотопригоди: від Пейзажної алеї, через мікрорайон Воздвиженський


Пейзажна алея всипана витворами мистецтва.

Зображення на паркані:



Гарне кошеня на паркані =) Можна залізти до його пащі 
Продовження кота

Слоник-Фонтан мурижить очі від задоволення
 
Кубик Рубика у збільшеному варіанті 
Дуже гарно може бути взимку навіть і без снігу 


Частина сходин зробила із маленьких дощечок, що незвично скріплені між собою. Більше це нагадує прищепки. 

Колись я тут бігала босою за хлопцем, що був ображений на мене) 

Гарні сходи вниз до Воздвиженського мікрорайону

На цей стаканчик з равликом я витратила надто багато часу, щоб не показати його

Ми спустилися вниз до Воздвиженського мікрорайону, тут всюди гарні будинки

Тут є Галерея Висоцького, що є в середині не перевіряла

Посередині всієї цієї краси розміщена площа 

14 січня тут ще стояла ялинка 

На ялиці були такі от прикраси

Вид на дуже гарний будинок, на першому поверсі рибальський магазин

Ця архітектура мені нагадує опис будинків в книзі із циклу про Нарнію: "Лев, Біла Відьма й Шафа" Клайва Сте́йплза Льюїса. 
Цей гарний будинок здають в оренду

Ми побачили повністю згорілу машину

І креативний велосипед  з рекламою


Мені подобається ця пристройка 

Весною тут мають бути квіти

Схоже на Прованс

Красива графіка 

Відтиск ромба на брущатці 

Вид на Поділ

На Андріївському узвозі


Бачу цього кода вже другий раз. Вперше я подумала, що це опудало і воно продається)

Хустинки і вітер
Андріївська церква


Скульптура із фільму "За двома зайцями" 1961 року


Будинок біля драбини на кручу

Різдвяний вертеп

Мені подобаються колір цього забору

Софіївська площа і новорічна ялинка

Вулиця Прорізна посміхається до вас
The end

Немає коментарів:

Дописати коментар