03.01.15

Нелюдиме 1 січня 2015


1-го січня мені потрібно було на 11-00 на роботу. Дороги були пусті, але аварія все ж таки трапилась біля Мед. містечка. 

 А вулиці в 10-30 дійсно були нелюдимі, мабуть всі були вдома. 






На роботі в нас було дужа мало дзвінків і ми з колегами до 19-00 встигли і попрацювати, і поспілкуватись, і пограти в доміно =)
Потім я пішла дивитись на головну ялинку, що встановили на Софіївській площі. Мені подобається, що ялинку перенесли на цю площу, в мене кращі відчуття коли я стою на тротуарі, аніж на проїжджій частині. 


І Богдану Хмельницькому не так сумно одному зустрічати Новий рік:






Тут продавали різноманітні  сувеніри.















І було де попоїсти. В Тернопільській корчмі смажили шашлики та інші не пісні страви. 











Там навіть було накриття зі столиками, де можна було зробити фото та перекусити.  




Але я замовила столик на вул. Прорізній, 21 в пабі "Троллебус". Мені ще на початку зими впав в око цей заклад і я вирішила в перший день 2015 року неодмінно спробувати як вони готують. 



 В них дуже затишний інтер'єр... 

Стравами я була також задоволена =)

Р.S. Вибачте, всі фотки з телефону.

Немає коментарів:

Дописати коментар