06.11.14

Чудовий вихідний

Вихідний посеред тижня - чудова можливість позачергово відпочити на відкритому повітрі. Вчора я гуляла разом із своєю подругою дитинства і її маленькою донечкою. Ми пішли в  2 парки Генерала Потапова та парк Юність. Вона передала мені мою частину спільної покупки, що разі дуже популярні. Я замовляла формочки для льоду у вигляді кілець і тетрису. 

В парку Юність є білі дерев'яні фігури наречених. Дуже гарно зроблені, їх там 3 види. 

З парків  вже згрібали листя працівники комунальних служб. 

Ми зустріли котика, якщо знімати його рухи то вийде непогане Gif-зображення.

Також, нещодавно мені підкачали колеса велосипеда і цього дня я трохи покаталась по району. 
Увечері я заморозила собі декілька перснів. Цікаво якщо з таки вийти у мороз він пристане до пальця?
До-речі, не вдалося погратися замороженим тетрисом. Справа у тому, що заморожені деталі не підходять один до одного по розміру. Мушу використовувати тільки за призначенням =)

1 коментар: