25.11.14

Несподівано...

На вихідних все тіло ломило, вже в неділю вдень була температура тіла 37.6. Потім я напилася чаю з малиною і заснула. Прокинулася ввечері, з температурою 38,8. Прийняла аспірин з анальгіном (татовий незмінний рецепт від температури) і спокійно пішла спати далі.

У понеділок температура спала до 37. Але лікар не прийшов, напевно просто не встиг до мене. Увечері я поміряла артеріальний тиск, він був  80*56, а температура увійшла в норму - 36,5.

Сьогодні, у вівторок, тиск у мене не піднімається вище 90*60, температура тіла знизилась до 35,5. Передумала йти на роботу.
Вийшла на вулицю, купила: настоянку женьшеню (за 25,94 грн.), мисочку кислої журавлини (за 16 грн.),  дві шоколадки (разом за 23 грн.). Прийшла додому, дістала імбир з холодильника (мені його набрали аж на 30 грн.) і лимон (за 7 грн.), Зробила з цим усім чай та випила його заїдаючи журавлиною та шоколадом.
Зараз йду на прийом до лікаря. Лікарняний все ж треба, бо на роботі запишуть як прогул ...

Страшенно затратно хворіти ...

Немає коментарів:

Дописати коментар