Раніше мені вистачало 7 гривень для того, щоб комфортно (чи не дуже) проїхатись в маршрутці на роботу і додому. Також я могла сісти на тролейбус, а потім трамвай і з однією пересадкою добратися додому.
Ще одним способом добратися до роботи є електричка. Це виявився дуже зручним варіантом, бо вона їде швидше за маршрутку, але мені необхідно пройти/проїхати одну трамвайну зупинку, щоб бути на станції. Сьогодні, в перший робочий день після підняття тарифів на міський транспорт, я так і зробила. Як ви бачите я витратила 7 гривень тільки в одну сторону.
Про підвищення заробітної плати мови не йдеться, на жаль, ніколи. Тож треба економити якимсь іншим чином, чи знаходити інші джерела прибутку. Є гарний вислів: "Тільки в нашій країні я можу сидіти на роботі і думати де б заробити". Дехто може сказати, що на роботі не треба сидіти - треба краще працювати. Але не завжди від твоєї результативності залежить заробітна плата.
То ж в даний момент я вирішила ходити пішки цю одну зупинку до електрички і брати зміни з 9 години, щоб підлаштуватись під розклад транспорту. Говорять, що ходити навіть корисно =)14.02.15. на маршруті 421, що їде від Борщагівки до Петрівки підняли оплату з 3,50 грн. на 5,00 грн.
А как же велосипед? я вот давно хочу, но с нынешним курсом, не знаю когда смогу себе это позволить.
ВідповістиВидалитиВелосипед должен ждать +15 градусов тепла. И даже весной я не уверена, что выдержу большой трафик на Дорогожичах или Шулявке. Можно будет ездить до электричке. Опять же я не знаю как отнесутся к моему велосипеду охранники на работе. Нужно будет спросить.
Видалити