20.07.15

Сливки (Алича), Ти та моя розписана нога


 В суботу мене привіз на дачу мій +1. Нам треба було позбирати аличу (він на них каже сливки) та забрати трохи малих пахучих яблук. Згодом ми вирішили, що заберемо і Бабу, бо їй треба у місто. 
Сливки ми довго збирали руками стоячи то на табуреті, то на драбині. Я періодично гримала на нього, що він  різко зриває і сливки падають на землю. Але у самої виходило не краще збирати.
Коли вже не було як обратися добратися до цих фруктів +1 влаштував сливкопад і сливи падали на землю, бетон і на мене. Попадали найспіліші, їх ми назбирали велике відро. 


  
Це вид на сусідні ділянки. На задньому фоні видніється дач
Трохи з приводу мехенді на моїй нозі. В дитинстві (десь в 13-14 років) я гралась з меншою дівчинкою Катею. Нам було дуже цікаво в двох, ми всюди лазили і знаходили різні забавки. 
Звісно ми мали змогу спілкуватися в соц.мережах. Але побачила наживо нещодавно, коли вона стала справжньою дорослою леді. А привід зустрітися ми знайшли в Інстаграм. Вона зараз тренується робити малюнки хною, це в неї дуже добре виходить так як вона раніше малювала орнаменти, тож мені несказанно повезло потрапити в руки такого майстра. 
Раніше я майже нічого не знала про мехенді, зараз знаю вже трошки більше. Мені дуже подобається такі малюнки. Але я працюю в офісі і мені не хотілося б щоб, малюнок був дуже помітний, а дома та на вулиці мені навпаки хочеться щоб всі бачили. Здається ми вибрали ідеальне місце для нанесення мехенді на шкіру.
Катя поінформувала мене, що буде ще тренуватись в Києві деякий час перш ніж брати гроші за свою роботу. Тож якщо ви звернетесь влітку 2015 року до неї можливо вона зможеть зробити вам малюнок хною в Києві або безкоштовно, або за невелику плату. Тож не проґавте щастя, ще раз даю її ссилку на її ВК https://vk.com/k.dizhevska. 


Моя розписана нога


Ця сама спіла алича.
  
Мій красивий кіт Арчібальд, що живе на дачі.

Немає коментарів:

Дописати коментар