07.12.14

Антологія подорожчання: гречка, рис

Про пророщення гречки я чула в жовтні з російських блогів.

У кінці листопада я якось зайшла в наш супермаркет, а там бідкалась літня жінка, що гречка тепер коштує 14 грн. (а ще вчора була 8 грн.). 

На початку грудня я сама побачила звичну мені гречку по 22 грн. - це вражає.

А ось вчора я зайшла в магазин не побачила в асортименті супермаркета круглого рису! Люди почали змітати круглий риз з супермаркетів. Можливо вони щось знають. Або просто метуть, бо може подорожчати. 

До речі довгий рис ще був в магазині. Але для моєї страви він не підходить. Тож я виудила останню заховану підходящу пачку рису за 16 грн. і пішла у відділ з продуктами для суші. Там я взяла ще 2 пачки круглого рису для суші - вийшло 28 грн за 800 грамів.
Отак і живимо...

P.S. Колись моя Бабуся розповідала про часи коли гречка була досить дорога щоб її купляти повсякчас. І вони її їли дуже рідко. Якось вони вона отримала листа від свого сина, який переїхав вчитись в інше місто. В листі була така фраза, що дуже вразила Бабусю: "Мамо, ми тут гречку їмо кожен день!"  

Немає коментарів:

Дописати коментар