04.10.14

Вавилон 5. Коли вона спить...

- Нам потрібно менше дивитись Вавилон 5*! - Каже він одного вечора.
- Чого це? - Здивовано питає вона, - Тобі ж подобалось!?
- Ну це так, просто ти вночі мене питала чи я Драал**.
- Як це, поясни.
- Ти трохи лунатила вночі, - пояснює він.

Діалог був приблизно такий:
- Ти Драал? - несподівано питає вона о першій годині ночі.
- Я не Драал! - не розгубився він.
- Ну, добре, тоді хтось інший Драал, - вирішує вона.
Через декілька хвилин:
- Ти ворлонець***? - Далі шокує вона його.
- Ні, я не ворлонець, - відбиває він удари долі.
- Ти ворлонець! - впевнено продовжує вона.
- Я не ворлонець! - Стоїть на своєму він.
- Ти ворлонець! - не заспокоюється вона
- Ні! 
- Ну, добре, хтось інший ворлонець, - робить висновок і замовкає.


*Вавилон-5 (англ. Babylon 5) - науково-фантастичний телевізійний серіал, створений Джозефом Майклом Стражинські, що вперше з'явився на екранах 22 лютого 1993. Це історія п'ятої станції серії "Вавилон", що заселена людьми та інопланетянами. Події сюжету починаються з 2257 року, середини XXIII століття, світанку Третьої ери людства.  
**Драал - вигаданий персонаж науково-фантастичного телесеріалу "Вавилон 5", за расою мембарець,  належить до Касте Жерців. 
***Ворлонці - одна із вигаданих древніх рас, що носять скафандр, який являє собою біоорганічну конструкцію, покриває все тіло. Дуже загадкові і мудрі, володіють інноваційними для людської раси технологіями. 

Немає коментарів:

Дописати коментар